Menu
Szukaj
Koszyk
Reklamacje i zwroty

ZWROTY
Odstąpienie od umowy zakupu. W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014
Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Prosimy o przesłanie "formularza odstąpienia od umowy" np drogą elektroniczną na adres novabud@onet.pl 
Proszę o zapoznanie się z informacjami o odstąpieniu od umowy zakładka
"prawo odstąpienia od umowy" "regulamin" (Dziennik Ustaw – 9 – Poz. 827 )
Możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni dotyczy konsumentów.
Pożądane jest przesłanie towaru wraz z wypełnionym oświadczeniem, dowodem zakupu w opakowanej, zabezpieczonej przesyłce. Pożądane jest aby towar zwracany był kompletny, w opakowaniu producenta i nadawał się do dalszej odsprzedaży.
Prosimy o dołożenie wszelkiej staranności w przygotowaniu i zabezpieczeniu paczki zwrotnej z towarem aby w czasie transportu nie powstało uszkodzenie towaru. Kwota zwrotu w przypadku odstąpienia  zmniejszona jest % w przypadku gdy towar  nosi znamiona zmniejszenia wartości będącego  wynikiem korzystania lub zniszczenia towaru.

 

 

GWARANCJA

Wszystkie oferowane produkty w novabud.com.pl posiadają gwarancję producenta.

Warunki gwarancji oraz formularze zgłoszeniowe poszczególnych producentów dostępne są na stronie producentów.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu mail novabud@onet.pl  tel 519-063-098

 

DOSTAWA TOWARU FIRMAMI KURIERSKIMI, POCZTĄ itp

Po odbiorze przesyłki Klient ma prawo sprawdzić towar i żądać od Dostawcy spisania szczegółowego  protokołu w razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki, także niedającego się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji ani skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy. Przed pokwitowaniem odbioru prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki. Mają Państwo prawo odmówić jej przyjęcie w przypadku gdy jest zniszczona, otwarta lub nosi ślady otwarcia. 
Konsument ma prawo do  otwarcia i sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. Jeśli towar jest uszkodzony bądź brakuje elementów z Twojego zamówienia spisz szczegółowy protokół szkody. Przy wypełnianiu protokołu szkody zwróć uwagę by był wypełniony poprawnie , zaznacz wszystkie wymagane pozycje protokołu. Sprawdzenie towaru z chwilą odbioru jest prawem kupującego. Oznacza to, że kupujący może dokonać tego sprawdzenia jak i może od niego odstąpić. Z chwilą gdy towar jest  w posiadaniu konsumenta przejmuje on odpowiedzialność za niego. Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem.