Franke VITAL SEMI-PRO Studio bateria półprofesjonalna ruchoma wylewka, filtr kapsułkowy chrom/gun metal 120.0621.230
Opis
Franke VITAL SEMI-PRO Studio bateria półprofesjonalna ruchoma wylewka, filtr kapsułkowy chrom/gun metal 120.0621.230
Wygoda. Ruchoma wylewka z funkcją prysznica, uchwytem magnetycznym i z możliwością obrotu w zakresie 360° dla maksymalnej wygody.
Dzięki opatentowanej technologii filtracji, kapsułkowy system FRANKE VITAL oczyszcza wodę łatwiej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Opracowany w Szwajcarii, wyjątkowo prosty w użyciu, doskonale zaprojektowany, zaawansowany system filtracji wody. Dla najlepszej jakości z pasji i miłości do wody.
W komplecie 2 filtry
- Filtr kapsułkowy Vital High Performance
- Filtr kapsułkowy Vital High Flow
Informacje o produkcie
Cechy i funkcje produktu
Wymiary
Instalacja
Dane identyfikacyjne
1. FLIRT WSTĘPNY
Filtr wstępny jest pierwszą linią obrony, eliminując większe zanieczyszczenia. To tutaj wychwytywane i filtrowane są większe cząstki.
2. OPANTENTOWANA MEMBRANA
Nanotechnologia wykorzystana w membranie o grubości 0,06 mm, umieszczonej w nylonowej siatce, pozwala usunąć z wody pitnej nawet bakterie.
3. FILTR Z WĘGLEM AKTYWNYM
Węgiel aktywny zatrzymuje zanieczyszczenia zarówno rozpuszczone (np. chlor) jak i te nierozpuszczone w wodzie. Technologia ta bazuje na naturalnym, sprawdzonym przez dziesięciolecia procesie fizycznym.
4. PRZEPŁYW WODY
W pierwszej kolejności woda płynie przez filtr wstępny, następnie przez membranę i na końcu przez węgiel aktywny prosto do szklanki. Technologia zastosowana przez firmę FRANKE zapobiega mieszaniu się wody filtrowanej z niefiltrowaną.
WYMIANA
Konieczność wymiany filtra sygnalizuje dioda zmieniająca kolor z zielonego na czerwony.
PARAMETRY
- Przepływ 2 L/min przy 2 bar
Zakres temperatur 5-65°C (41-149°F)
Zakres ciśnienia 0,7 - 6,8 bara (10-100 psi)
Wydajność 500 L (132 gal)
Wpisz kod rabatowy V15
W ofercie cały asortyment z Katalogu Głównego Franke Polska
oraz Katalog Systemy Kuchenne Franke
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.